OBÓZ MŁODSZY

NIE PAMIĘTAM NAZWY:
Pierwsze dni obozu to zawsze czas na organizację. Dziś po śniadaniu ruszyliśmy na podchody aby poznać teren obozu. Korzystając z dobrej pogody również wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie i standardowym olb (obowiązkowe leżenie bykiem) mieliśmy zajęcia z łuków, musztry i strzelania z wiatrówki. Wieczorem udaliśmy się umyć oraz zrobiliśmy ognisko z obozem starszym na którym mogliśmy pośpiewać i fajnie się bawić.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”366″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Pokaz slajdów]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

WIEWIÓROWCY:
Pierwszego dnia obozu zaczęliśmy od zaprawy porannej. Po śniadaniu wybraliśmy się na zwiady aby poznać wszystkie ważne punkty w okolicy. Po rozeznaniu terenu wybraliśmy się na plażę, gdzie wspólnie spędzaliśmy czas w wodzie korzystając z pogody. Po obiedzie ćwiczyliśmy celność podczas strzelania z wiatrówki do tarczy. Co prawda nikomu nie udało się ustrzelić 10, ale znaleźli się snajperzy, którzy strzelili w 8, nawet po kilka razy. Po kolacji wraz z całym obozem młodszym i starszym spotkaliśmy się przy wieczornym ognisku, aby wspólnie pośpiewać piosenki obozowe.

JEDNOSTKA 303:
Z rana po śniadaniu braliśmy udział w podchodach na terenie bazy obozowej, razem się zintegrowaliśmy i z uśmiechami na twarzach poszliśmy nad jezioro, następnie na obiad. Po ciszy poobiedniej utrwaliliśmy musztrę, nauczyliśmy się meldować zastępy, robić zwroty i ustawiać na zbiorkach. Następnie odbyliśmy zajęcia ze strzelania z łuku i wiatrówek pod okiem instruktorów. Dzień był pełen wrażeń – na zakończenie wspólnie udaliśmy się na ognisko i mogliśmy wspólnie pośpiewać piosenki z naszych nowych, obozowych śpiewników.

DRUŻYNA B:
Pierwszy dzień obozu zaczęliśmy od zaprawy porannej. Po śniadaniu wybraliśmy się na podchody i dzięki tej grze poznaliśmy wszystkie ważne punkty w okolicy. Po rozeznaniu terenu wybraliśmy się na plażę, gdzie wspólnie spędzaliśmy czas w wodzie. Po obiedzie mieliśmy zajęcia ze strzelania z wiatrówki do tarczy. Po kolacji wraz z całym obozem młodszym i starszym udaliśmy się na ognisko, aby wspólnie pośpiewać piosenki obozowe.

KOMANDOSI:

MAD DEVILS:
Zaczęliśmy dziś pierwszy dzień zajęć od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu mieliśmy podchody po obozie oraz poszliśmy trochę poplażować i popluskać się w jeziorze korzystając z pięknej pogody. Po obiedzie mieliśmy zajęcia ze strzelania z łuku, wiatrówki oraz uczyliśmy się musztry. Gdy zjedliśmy kolację udaliśmy się umyć a potem dzień zakończyliśmy ogniskiem na którym mogliśmy pośpiewać i wspólnie spędzić czas z obozem starszym.

ZAKON PYTĄGA!:

SNAJPERZY:

OBÓZ STARSZY

LEŚNE MATOŁKI:
Wieczorem przyjechałyśmy na teren obozowiska i szybko przydzielono nas do namiotów. Następnie zjadłyśmy późny obiad i uczestniczyłyśmy w apelu powitalnym. Wcześniej odbyły się zajęcia z podstaw musztry. Wieczorem odbyło się ognisko na którym prezentowaliśmy przygotowane wcześniej historie i okrzyki zastępów. Mogliśmy również wspólnie pośpiewać i integrować się ze sobą i obozem młodszym.

MAŁE URBANKI:
Po śniadaniu odbyły się zajęcia z taktyki zielonej i pionierka obozowa na której mogliśmy sami przygotować różne rzeczy z żerdek itp. Korzystając z siekier, pił i innego sprzętu obozowego. Po obiedzie poszłyśmy na kąpielisko, z którego wygoniła nas pogoda- na szczęście tylko na chwilę była złośliwa. Później zajęłyśmy się przygotowaniem scenek i historii zastępów, które przedstawiłyśmy na ognisku po kolacji. Przy okazji mogłyśmy nauczyć się kilku ciekawych zabaw i pośpiewać piosenki z naszych obozowych śpiewników.

KAKAOWE GOLEMY:
Po uroczystym apelu porannym udaliśmy się na zajęcia z podstaw taktyki zielonej. Następnie poszliśmy na plażę skorzystać z pięknej i słonecznej pogody. Niestety- deszcz, który się nagle pojawił zmusił nas do ucieczki i powrotu do obozu. Mogliśmy tam zbudować różne rzeczy podczas pionierki. Wieczorem poszliśmy na ognisko i przedstawialiśmy na nim scenki i historie zastępów, które wcześniej przygotowaliśmy. Na koniec pośpiewaliśmy i udaliśmy się do obozu.

VENTUS:
Wczorajszy dzień był pełen wrażeń. Mogliśmy się lepiej zapoznać w działaniu na zajęciach z zielonej taktyki które odbyły się przed obiadem. Po pysznym posiłku regeneracyjnym mieliśmy czas na odpoczynek i porozmawianie ze sobą. Po ciszy poobiedniej wyruszyliśmy w promieniach słonecznych na plażę gdzie mogliśmy po raz pierwszy wykąpać się w jeziorze w którym temperatura wody była przyjemna dla nas. Jak zaczęliśmy zawody sportowe w wodzie niestety złapał nas deszczyk i musieliśmy udać się do obozu. Do kolacji był czas na wymyślanie okrzyku, historii nazwy i piosenkę zastępu. Wieczorem udaliśmy się na pierwsze ognisko, gdzie przy blasku ognia i przy strzelających szyszkach mieliśmy swoje 10 minut na zaprezentowanie się. Po wspólnym śpiewaniu razem z obozem młodszym udaliśmy się spać do swoich namiotów i ciepłych śpiworów.

ALFA:
Poranna zaprawa nam się podobała. Po śniadaniu i apelu podzieliliśmy się na dwie grupy. Jedna część poszła na super zajęcia z taktyki zielonej z panem Pawłem i panem Bartkiem, druga część w tym czasie robiła pionierkę obozową – totemy, ławeczki i ogrodzenie. W połowie zajęć grupy zamieniły się miejscami. Zajęcia nam się podobały. Po obiedzie i czasie na telefonowanie poszliśmy nad jezioro. Niestety zaczęło padać, więc wróciliśmy do namiotu. Potem wymyślaliśmy przedstawienia naszych zastępów, aby zaprezentować je na wieczornym ognisku. Dodatkowo bawiliśmy się na nim i śpiewaliśmy różne ciekawe piosenki. Było naprawdę super. Mamy nadzieję, że to nie ostatnie ognisko 😉

TANK TIGERS:
Przedpołudniem wzięliśmy udział w zajęciach z zielonej taktyki oraz tworzyliśmy totem naszego zastępu Po południu byliśmy na plaży, grzaliśmy się w promieniach słońca i aktywnie uczestniczyliśmy w zawodach w jeziorze. Po powrocie do obozu cały nasz zastęp poszedł się wykąpać pod prysznic i mieliśmy czas na wymyślenie opisu, historii i piosenki zastępu. Wieczorem wzięliśmy udział w ognisku całego obozu podczas którego pokazaliśmy nasze umiejętności improwizacji prezentując nasz zastęp. Nauczyliśmy też wszystkich uczestników ogniska zabawy tygrysy na czołgi, która wywołała wiele śmiechu. Mogliśmy też wspólnie pośpiewać.

SZERSZENIE:

OVERWATCH:
Dzisiaj rano po pobudce udaliśmy się na zaprawę, a następnie zaczęliśmy porządkować nasze namioty. Po śniadaniu odbył się apel poranny po którym udaliśmy się na zajęcia z zielonej taktyki. Następnie zajęliśmy się dalsza pracą nad naszą obozową pionierką a także wymyślaliśmy okrzyki dla naszych zastępów. Po obiedzie udaliśmy się na plażę skorzystać z pięknej pogody. Po kolacji całym obozem udaliśmy się na wspólne ognisko na którym śpiewaliśmy i wspólnie się bawiliśmy.