Jakie obozy organizujemy?

W 2024 roku organizujemy obozy survivalowe i militarne w namiotowej bazie obozowej „PÓLKO”
w Koronowie k. Bydgoszczy. Tu jest opis bazy obozowej.

Ile płacimy?

Wychowawcom:
– 3 000 zł netto za pierwszy turnus (1 – 12 lipca 2024),
– 2 500 zł netto za pozostałe turnusy.

Fotoreporterom: 1 400 zł za turnus.

Jakie są terminy turnusów?

Turnus I: 1 – 12 lipca 2024
Turnus II: 13 – 24 lipca 2024
Turnus III: 25 lipca – 5 sierpnia 2024
Turnus IV: 6 – 17 sierpnia 2024

Funkcje, na które rekrutujemy:

Kierownik placówki – zobacz szczegóły
Zastępca kierownika placówki – zobacz szczegóły
Wychowawca obozu survivalowegozobacz szczegóły
Wychowawca obozu militarnegozobacz szczegóły
Instruktor ASG (Air Soft Gun) – zobacz szczegóły
Instruktor pierwszej pomocy – zobacz szczegóły
Fotoreporter – zobacz szczegóły
Kwatermistrz – zobacz szczegóły
Zastępca kwatermistrza – zobacz szczegóły

Jak się zgłaszać?

Kliknij na link „zobacz szczegóły” przy nazwie funkcji. Otworzy się opis funkcji. Na końcu opisu będzie link do formularza rekrutacyjnego.

Kogo szukamy?

Szukamy osób, które lubią pracę z młodzieżą.
Zależy nam na osobach, które traktują swoją pracę serio i potrafią dostosować się do zasad, jakie panują na naszych obozach.

Od kadry wymagamy świadomości, że jest to praca bardzo odpowiedzialna
i wymagająca poświęcenia przez 24 godziny na dobę.

Jeżeli jesteś osobą, która:
– świetnie sprawdza się w pracy z młodzieżą,
– lubi aktywny tryb życia,
– jest przyjaźnie nastawiona do otoczenia,
– lubi pracę zespołową,
– angażuje się w to, co robi na 120%, to – dołącz do naszego zespołu!

Jak zorganizowane są nasze obozy?

Uczestnicy na każdym turnusie będą podzieleni na dwie tematyki: militarna i survivalową oraz trzy grupy wiekowe: 10 – 12, 11 – 14 i 14 – 17 lat.
Na każdym turnusie będzie zatem sześć obozów działających jako osobne podobozy.
W każdym z podobozów jest max. 36 osób.
Instruktorzy/wychowawcy będą mieli pod opieką po 12 uczestników. Każdy z podobozów będzie miał przydzielonego fotografa.
Pracą całości będzie kierował kierownik placówki oraz jego dwóch zastępców.
Za sprzęt odpowiedzialny będzie kwatermistrz.
Uczestnicy i kadra będą zakwaterowani w dużych harcerskich namiotach.

Tu znajdziesz więcej informacji organizacyjnych.