Pojechaliśmy na wycieczkę do Aquaparku w hotelu Gołębiewskim w Mikołajkach a poźniej zwiedzaliśmy Wilczy Szaniec

Turnus I. 8 lipca 2016
Wczorajszy dzień rozpoczął się od delikatnego deszczu. Na szczęście po śniadaniu po deszczu juz nie było śladu i do końca dnia nie padało. Dzięki temu wszystkie zaplanowane zajęcia udało się przeprowadzić bez żadnych zmian czy komplikacji.

MŁODSI
LEŚNA SZÓSTKA
W tym dniu odbyła się wycieczka całodniowa do pływalni w Mikolajkach i Wilczego Szańca. Atrakcje dzisiejszego dnia na pewno na długo pozostaną w pamięci.
DZIEWCZYNY SUPER WOMAN
Dzisiaj wczesniej wstalismy. Spakowane na basen i z prowiantem wyjechalismy z obozu w kierunku Mikolajek. Niezmiernie milo nam bylo zobaczyc piekny Aquapark i wszystkie wodne atrakcje. Nastepnie pojechalismy do Wilczego Szanca obejrzec byla kwatere Hitlera. Gdy przyjechalismy zjedlismy pyszna kolacje i potem spiewalismy piosenki obozowe.
LEŚNA BRYGADA
Pojechaliśmy na wycieczkę do Aquaparku w Mikołajkach a poźniej zwiedzaliśmy Wilczy Szaniec. Było super! Wieczorem mieliśmy ognisko i krąg przy którym podsumowalismy udany dzień.
ZIOMY
Dzisiejszy dzien rozpoczął sie bardzo wcześnie o 7:30 zjedliśmy śniadanie po czym pojechaliśmy na wycieczkę do Aquaparku w hotelu Gołębiewskim w Mikołajkach a poźniej zwiedzaliśmy Wilczy Szaniec wycieczka strasznie nam sie podobała, było super!
DZIKI ZASTĘP
Wyruszylismy autokarem do Mikolajek, gdzie moglismy wyszalec sie w aquaparku. Najbardziej podobaly nam sie zjezdzalnie. Nastepnie pojechalismy do Gielozy gdzie zwiedzalismy dawna siedzibe Adolfa Hitlera-Wilczy Szaniec. Oprowadzil nas po nim przewodnik i opowiedzial bardzo ciekawe rzeczy. Podobalo nam sie to, ze moglismy wchodzic do srodka niektorych bunkrow. Wieczor: niektorzy zmeczeni calodzienna wycieczka odpoczywali przy spiewankach, cwiczac poznane juz piosenki i uczac sie nowych. Inni wzieli udzial w zajeciach sportowych, na ktorych grali w pilke nozna, badmintona, kilka osob z zastepu poszlo biegac. Okazalo sie, ze mamy swietnych sportowcow! Dzien byl pelen wrazen, chlopcy z Dzikiego Zastepu z wielkim zainteresowaniem zwiedzali bunkry i sluchali ciekawej historii oraz aktywnie wzieli udzial we wszystkich zajeciach. Wszyscy zaliczamy ten dzien do bardzo udanych.
HOBBICI
W koncu odbyla sie wyczekiwana przez wszystkich wycieczka. Wstalismy wczesniej niz zwykle i po sniadaniu udalismy sie do Aquaparku w Mikolajkach. Tam bawilismy sie wspaniale i czas minal nam bardzo szybko. Po zabawie w wodzie, przyszedl czas na zwiedzanie. Odwiedzilismy Wilczy Szaniec, kwatere samego Hitlera. Dowiedzielismy sie wielu ciekawych rzeczy od pana przewodnika. Po powrocie zjedlismy przepyszna obiadokolacje a wieczorem znowu spotkalismy sie wszyscy w kregu by porozmawiac o tym co dzialo sie w ciagu calego dnia.
LEŚNA BURZA
Dzis pojechalismy na wycieczke. Najpierw odwiedzielismy Aqua park w Mikolajkach. Bylo swietnie. Najwieksze wrazenie zrobila na nas zjezdzalnia cebula. Potem pojechalismy do Gierlozy, gdzie moglismy zobaczyc niemieckie bunkry. Dzien zakonczyl kominek. Bylo bardzo fajnie.
ZIELONY ODDZIAŁ
Dzis byla super wycieczka. Wiekszosc z nas czekala na aqua park w Mikolajkach od poczatku obozu. Wyszlismy z niego bardzo glodni i od razu zjedlismy przygotowany wczesniej prowiant. Nastepnym punktem wycieczki byl Wilczy Szaniec. Zrobil on na nas duze wrazenie. Na koniec dnia odbyl sie kominek.

STARSI
CZARNUCHY
Rano: zajecia survivalowe z rozpalania ognisk/asg. Po obiedzie: tance integracyjne. Wieczorem: samoobrona w parterze
SZWADRON
Przed poludniem: surviwalowy- rozpalanie ognia krzesiwem, paintballowy-paintball. Po poludniu: tance integracyjne, przyszywanie naszywek. Wieczorem: walki wrecz-samoobrona
WILKI
Przed południem: surviwalowy – rozpalanie ognia krzesiwem. Po południu: tańce integracyjne, przyszywanie naszywek. Wieczorem: walki wręcz-samoobrona.
RAKI
Rano ASG, popołudniu tańce integracyjne, przyszywanie naszywek, walki, samoobrona
SZCZERBATE HIENY
LOPATONATORS
Przed południem: surviwalowy- rozpalanie ognia krzesiwem, paintballowy-paintball. Po południu: tańce integracyjne, przyszywanie naszywek. Wieczorem: walki wręcz-samoobrona
DZIKIE PATYKI
Rano: zajecia z survivalu, rozpalanie ognia za pomoca krzesiwa, po poludniu: tance, nauka tanca belgijki, wieczorem: zapasy na macie z zastosowaniem wyuczonej na wczesniejszych zajeciach samoobrony.