MŁODSI

ÓSEMKI
Kolejny piękny dzień rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówek i zajęć linowych. Okazało się, że oprócz sprawności, która pomaga nam w przechodzeniu po linach posiadamy dobrą celność. Nie mogliśmy obejść się bez plażowania w tak słoneczny dzień. Uwielbiamy zajęcia wodne! Po obiadku zabawiliśmy się w detektywów szukając podpalacza magazynu. Nie było łatwym zadaniem wyciągnięcie informacji od osób, które je posiadały. Zawsze chciały coś w zamian… Wieczorem wzięliśmy udział w ognisku harcerskim razem ze wszystkimi obozowiczami. Wieczór minął nam na śpiewankach i zabawach.

TERROBIRDS i SMOKI
Dzień zaczęliśmy o 7.30 po śniadaniu poszliśmy popływać na kajakach później łapaliśmy promienie słońca na plaży. Po pysznym obiedzie graliśmy w grę terenową i poszukiwaliśmy podpalacza magazynu. Po kolacji odbyły się śpiewanki które były treningiem do ogniska zapoznawczego w zgrupowaniu. Po ognisku poszliśmy szybko spać ponieważ następnego dnia zaplanowaną mamy wycieczkę i trzeba wcześnie wstać.

OKO WILKA
Rano dzień zaczęliśmy od rozgrzewki . Następnie odbyły się zajęcia sportowe i olimpiada, po której poszliśmy na plaże . Dzięki takiej pogodzie mogliśmy się kąpać i cieszyć słońcem. Po obiedzie odbyła się super gra, w której szukaliśmy rozwiązania zagadki kryminalnej. Po niej mogliśmy podzielić się odpowiedziami. Po kolacji udaliśmy się na apel całego zgrupowania i ognisko na prawie 500 osób !!! Następnie poszliśmy spać i czekać na jutrzejszą wycieczkę.

TRZECI BATALION
Po śniadaniu część z nas poszła pływać kajakami, reszta uczestniczyła w zajęciach linowych i strzeleckich. Spotkaliśmy się później na plaży. Po obiedzie uczestniczyliśmy w grze terenowej. Wieczorem całym obozem poszliśmy na ogromny apel oraz integracyjne ognisko zgrupowania.

KŁODY
Dzień jak zwykle był pełen atrakcji. Nasze przedpołudnie wypełniły zajęcia z łucznictwa i wiatrówek, w których zawsze chętnie bierzemy udział. Miałyśmy też możliwość pójść na liny lub jeszcze raz popłynąć kajakami. Następnie czas do obiadu spędziliśmy na plaży, gdzie grałyśmy w różne gry sportowe, śpiewałyśmy i opalałyśmy się. Wieczorem całym obozem w naszych mundurach poszłyśmy na apel i integracyjne ognisko, w którym udział brały wszystkie obozy. Poznałyśmy tam nowe pląsy i piosenki.

BUNTOWNICY
To juz kolejny raz kiedy słońce budzi nas rano. Przed południem część grupy wzięła udział w zajęciach linowych, potem z resztą obozu poszliśmy na plaże. Po obiedzie całym obozem graliśmy w grę terenowa. Skończywszy grę chętni z nas mogli wrócić na zajęcia z lin. Po kolacji odbyło się obrzędowe ognisko zgrupowania.

ZIOMKI POZIOMKI
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannej gimnastyki z p.Darkiem. Po śniadaniu zmagaliśmy się z wysokością na linach. Potem udaliśmy się na plaże zaczerpnąć słoneczka. Grałyśmy w piłkę wodna oraz kąpałyśmy się w jeziorku. Zjadłyśmy pyszny obiadzik, a po nim bawiłyśmy się w grę terenowa. Polegała ona na odgadnięciu zagadki i bieganiu po wyznaczonych punktach. Następnie była kolacja a po niej apel harcerski i śpiewy przy ognisku.

STARSI

DZIKIE DZIKI
W dniu dzisiejszym, przez zaplanowaną wcześniej wycieczkę musieliśmy wstać zdecydowanie wcześniej. Zaraz po śniadaniu i obozowych porządkach udaliśmy się do Wilczego Szańca aby zwiedzać kryjówkę Hitlera. Mieliśmy okazję wysłuchać ciekawych opowieści przewodniczki a także zwiedzić bunkry od środka, co wywołało w nas niezapomniane wrażenia. Następnie udaliśmy się w stronę Mikołajek gdzie w hotelu Gołębiewski mieliśmy okazję skorzystać z Aquaparku. Zaraz po powrocie i obiadokolacji przyszliśmy do zgrupowania na uroczysty apel zakończony wspólnym ogniskiem oraz prezentacją wszystkich obozów znajdujących się na bazie.

TEAM BROCK
Dzisiaj wstaliśmy wcześniej niż zwykle, a dlatego bo wyruszyliśmy na wycieczkę. Najpierw zwiedzaliśmy wspólnie Wilczy Szaniec – siedzibę Hitlera w latach II wojny światowej, a później pojechaliśmy do Mikołajek do AquaParku. Cała wycieczka była niesamowita. Każdy z nas z zaciekawieniem słuchał w Wilczym Szańcu, a pytań do pani przewodnik nie brakowało. W AquaParku wyszaleliśmy się i wypróbowaliśmy wszystkie zjeżdżalnie. Wycieczkę uznajemy za bardzo udana! Po powrocie zjedliśmy obiadokolacje, a po niej uczestniczyliśmy w apelu i ognisku ze wszystkimi obozami, które aktualnie są w Przerwankach.

MŁODE WILKI i SZCZERBATE WIEWIÓRKI NINJA
Wczoraj wyruszyliśmy wyjątkowo wcześniej z obozu i ruszyliśmy zwiedzać Wilczy Szaniec. Wycieczka była bardzo interesująca, a opowiadanie przewodnika było niczym przygodowa książka. Następnie całym obozem wybraliśmy się do Aquaparku przy hotelu Gołębiewskim. Tam również nie zabrakło atrakcji. Wszyscy szaleliśmy na zjeżdżalniach i pluskaliśmy się w wodzie. Gdy wróciliśmy, głodni udaliśmy się na obiadokolację. Wieczorem odbył się uroczysty apel wszystkich obozów i integracyjne ognisko.

DZIKIE BOBRY
Dzisiaj wcześnie wstaliśmy i poszliśmy na śniadanie. Zaraz potem wszyscy wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do Wilczego Szańca aby zwiedzać kryjówkę Hitlera. Pani przewodnik opowiadała w bardzo interesujący sposób, co pozwoliło nam dużo zapamiętać. Następny punkt naszej wycieczki to Mikołajki. Chętnie wskoczyliśmy tam do wody w Aqua-parku i świetnie się bawiliśmy. Po powrocie i obiadokolacji przyszliśmy do zgrupowania na uroczysty apel zakończony wspólnym ogniskiem oraz prezentacją wszystkich obozów znajdujących się na bazie.

PADALCE
Wczoraj zwiedziliśmy bunkry na wilczym szańcu gdzie była kwatera Hitlera
Następnie pływaliśmy w Aquaparku. Wszystkie zjeżdżalnie zostały przez nas zdobyte. Nie zabrakło też przesiadywania w jacuzzi oraz chlupania się w basenach.
Zabawa minęła nam szybko i musiałyśmy wracać. Na koniec dnia udałyśmy się na apel zgrupowania i integracyjne ognisko.

ORŁY i LEŚNE GORYLE
Po wcześniejszej pobudce i śniadaniu, autokarem wyjechaliśmy na wycieczkę do Gierłoży do Wilczego Szańca. Przewodniczka mówiła w ciekawy sposób przez co większość z nas – rozrabiaków, była zainteresowana tym miejscem. Później udaliśmy się do aquaparku w Mikołajkach. Wyszaleliśmy się tam wiec droga powrotna była dosyć spokojna. Po obiadokolacji udaliśmy się na apel zgrupowania, a następnie na wspólne ognisko.