Od rana dopisywał nam dobry humor. To pewnie dlatego, że dziś była niedziela i rano nie było zaprawy.

Dzień był niezwykle słoneczny. Dzięki temu mogliśmy odwiedzić plaże i napawać się promieniami słonecznymi.

MŁODSI

KŁODY
Wczoraj odbyła się gra terenowa, która składała się z trzech dużych punktów. Na jednym z nich naszym zadaniem było przejście poligonu. Najpierw czołganie w masce i kasku z bronią, później przejście po kłodzie i strzelanie do celu. Na drugim punkcie był turniej łucznictwa, a na ostatnim liny. Na koniec dnia poszliśmy na ognisko, podczas którego śpiewaliśmy.

TERROBIRDS I SMOKI
Wczoraj poznaliśmy sobie dłużej pobudka była dopiero o 8.00 po zjedzeniu śniadania i porannym apelu podzieliliśmy się na trzy grupy w których realizowaliśmy zajęcia z łucznictwa parku linowego ale największe zainteresowanie wzbudził poligon przygotowany przez naszą kadrę. Mieliśmy okazję założyć maskę gazową hełm i z karabinem w ręku czołgać się pokonać kopertę równoważnie i zmęczeni w okopie oddać po 5 strzałów do celów. Po obiedzie byliśmy w sklepie na zakupach po czym zamieniliśmy się stanowiskami i realizowaliśmy ww zajęcia po kolacji odbyło się ognisko ze śpiewankami gdzie opowiadaliśmy sobie co nam się podobało najbardziej na obozie. Po ognisku wróciliśmy do obozu i poszliśmy spać.

ÓSEMKI
Dzień rozpoczęliśmy od tropicielowego toru przeszkód. Mieliśmy do pokonania poligon, czołgając się pod linami, strzały do tarczy z replik asg i łuków, na koniec przejście po linach i zjazd tyrolski. Korzystając z ładnej pogody poszliśmy nad jeziorko. Niektórzy pływali w jeziorze, inni w tym czasie łapali promienie słoneczne leżąc na plaży i śpiewając. Po obiedzie dokończyliśmy nasz tor przeszkód. Wieczorem znów spotkaliśmy się przy wspólnym ognisku kończąc nasz dzień zabawami i śpiewami. Tego dnia nasz zastęp pełnił funkcję zastępu służbowego. Dbaliśmy o to aby nasz plac apelowy był czysty, a woda do mycia rąk przyniesiona. Wszyscy wspólnymi silami podołaliśmy temu zadaniu.

OKO WILKA
Dzisiejszy dzień zaczął się trochę później, ponieważ w niedziele nie ma rozgrzewek. Po śniadaniu i apelu podzieliliśmy się na 3 grupy i mogliśmy spróbować swoich sił na zajęciach linowych, strzelania z łuków i poligonu wojskowego. Po obiedzie dokończyliśmy te konkurencje. Po kolacji udaliśmy się na ognisko i śpiewanki. Kolejny dzień z dobrą pogoda i bez deszczu na naszym obozie dobiegł końca i poszliśmy spać.

TRZECI BATALION
Większość dnia startowaliśmy w wyścigach poligonowych. Przed obiadem poszliśmy na plaże. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

ZIOMKI POZIOMKI
Dzisiejszego dnia nie miałyśmy rozgrzewki porannej i mogłyśmy dłużej pospać. Po śniadaniu miałyśmy zajęcia z łucznictwa. Następnie po obiedzie biegałyśmy z replika broni po torze przeszkód. Było to dla nas nielada wyzwanie. Zmęczone poszłyśmy na kolacje. Chwile po niej udaliśmy się na ognisko. Śpiewaliśmy tam piosenki obozowe.

BUNTOWNICY
Podczas zajęć przedpołudniowych startowaliśmy w wyścigach poligonowych. Następnie poszliśmy na kąpielisko aby pod okiem ratownikowi popływać trochę w wodzie. Po obiedzie kontynuowaliśmy zajęcia. Pogoda bardzo dopisała, dlatego dzień zakończyliśmy ogniskiem oraz wspólnym śpiewaniem.

STARSI

DZIKIE DZIKI
Po pobudce, zaprawie, oraz śniadaniu udaliśmy się na dalszy ciąg zajęć z zielonej taktyki. Po obiedzie uczyliśmy się szyfrów, Sprawdziliśmy swoja celność w strzelaniu z łuku i wiatrówki. Dzięki sprzyjającej nam pogodzie udaliśmy się na plaże, korzystaliśmy z kąpieliska, graliśmy w piłkę, a także w siatkówkę. Po kolacji spotkaliśmy się przy wspólnym ognisku.

MŁODE WILKI
Po śniadaniu poszliśmy na zieloną taktykę, gdzie nauczyliśmy się rożnych metod poruszania się po polu walki. Po obiedzie całą grupą ruszyliśmy do sklepu. Było słonecznie, dlatego zaraz potem ruszyliśmy na plaże i kajaki. Po kolacji było ognisko i śpiewanie piosenek.

SZCZERBATE WIEWIÓRKI NINJA
Dziś był: park linowy, szyfry, taktyka zielona, gry planszowe, plażowanie, łuk. Musztra i ognisko.

ORŁY I LEŚNE GORYLE
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na kajaki, poszło nam bardzo sprawnie przez co wróciliśmy dużo przed obiadem. Po pysznym obiedzie odbyły się zajęcia z zielonej taktyki, a po nich turniej strzelecki i łuczniczy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem ze śpiewankami.

DZIKIE BOBRY
Od rana dopisywał nam dobry humor. To pewnie dlatego ze dziś była niedziela i rano nie było zaprawy. Po śniadaniu udaliśmy się na kolejne zajęcia z taktyki zielonej.
Następnie po pysznym obiedzie zrobiliśmy sobie mały chill na plaży, pograliśmy w siatkówkę, popływaliśmy w jeziorze. Od razu po kolacji udaliśmy się na ognisko podczas którego zrozumieliśmy istotę współpracy w zastępie i nauczyliśmy się nowych piosenek.

PADALCE
Wczoraj z rana odbyły się kajaki, po południu plaża, a wieczorem ognisko.

TEAM BROCK
Rano wyruszyliśmy nad jezioro na kajaki i tak do południa pływaliśmy i sprawdzaliśmy swoich sił, po obiedzie wykorzystując słoneczna pogodę udaliśmy się na plaże i tam graliśmy w siatkówkę a niektórzy się kapali w wodzie. Wieczorem całym obozem byliśmy na ognisku, gdzie śpiewy długo płynęły.